13/11/12

το κόκκινο λαμπάκι απ' το πολύμπριζο


σε φαντάζομαι δίπλα μου
κάνω πως γέρνω το κεφάλι μου στον ώμο σου
χάνω την ισορροπία μου και πέφτω

μη γελάς
τα φοβάμαι τα δόντια σου
όπως γυαλίζουν στο σκοτάδι

πέφτω όπως μια σκούπα
που αφήνεις όρθια και φεύγεις
δε ζητάω πολλά
να 'ρθεις στη ζωή μου και να με σκουπίσεις μόνο

δεν έχω ίχνος ντροπής 
δεν υπάρχει ρεζιλίκι στο σκοτάδι
έχει κι η σκόνη αξιοπρέπεια 
ένα μάτσο κομπλεξικοί κυβερνούν τον κόσμο
όλοι τους τύποι πρωινοί

εδώ έχει σκοτάδι
μόνο το κόκκινο λαμπάκι απ' το πολύμπριζο
φωτίζει στο δωμάτιο
και καθώς βουρκώνω
και λαμπυρίζει στα μάτια μου η στίλβη
γίνεται αλλαγή πραγματικότητας
το φως αρχίζει και τρεμοπαίζει
-λες απ' το κλάμα να γεννήθηκε ο ιμπρεσιονισμός;-
πετάχτηκαν ακτίνες που καρφώνονταν στα μάτια
μια βεντάλια από λέιζερ που με σημάδευε

κοίταξα έξω το παράθυρο
να δω τι γίνεται
υπάρχει ουρανός;
τετράγωνα παράθυρα
μάτια στρογγυλά
το μεγάλο ασυμβίβαστο της ζωής μας

κι ήταν τόσο σκοτεινά εκεί έξω
λες και δεν υπήρχε έξω
λες και άκουγα την τσουγκράνα
εκείνου που σπρώχνει τα χώματα
όταν φεύγουνε οι συγγενείς
ημιλιπόθυμοι

σε ποια πραγματικότητα είχα μπει;
πόσο άσχημα θρηνούν τους νεκρούς οι χριστιανοί
και συνέχιζα να σκαλίζω με τα νύχια μου
την οροφή από το φέρετρο


4 σχόλια:

  1. λέγεται ότι πίσω από τη sarah bernhardt, στο γνωστό πίνακα του clairin, βρίσκεται το φέρετρο που είχε στο σπίτι της

    πρτφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια!Αρχικά συγγνώμη που το δημοσιεύω εδώ, φαντάζομαι μπορεί να διαγραφεί..Θέλω να ενημερώσω πως από τις 11/11/12 λειτουργεί το Blog "Υστερόγραφα μιας σκευωρίας", με ηλεκτρονική διεύθυνση: http://astop.espivblogs.net.
    Blog που κατά μια έννοια αποτελεί συνέχεια του blog "παρανουαρικό" και λόγω "αδυναμίας" ανανέωσής του από τον συγγραφέα, αναλάβαμε εμείς τη διαχείριση και την προβολή των κειμένων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχο!! αυτη η ζωγραφια πισω απο το ποιημα με το αγορια και την κιθαρα ποιανου καλλιτεχνη ειναι;που θα μπορουσα να την βρω στο διαδυκτιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι η 'κακή είσπραξη' του μεγάλου περικλή πανταζή. το έργο εμφανίστηκε πρόσφατα σε δημοπρασία.
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22784&subid=2&pubid=1584739

    πρτφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πόρτα πόρτα