27/3/12

Τo DNA της άνοιξης | κάποια συμπεράσματα

                
                                        
 
σ.ρακάς 



  όταν πεθαίνει ο άνθρωπος ακούει το βουητό ενός σμήνους μελισσών από μακρυά που όλο πλησιάζει και ποτέ δε φτάνει || όταν γεννήθηκε ο άνθρωπος τα λουλούδια είπαν: ήρθε η ώρα να βγάλουμε αγκάθια || τα βουνά προϋπήρχαν των βουνών || η φύση δηλώνει multisexual || όταν διασχίζω μια κοιλάδα μού μυρίζει σαν ατμός από ψωμί που μόλις βγήκε από φούρνο στο κουκάκι || κάποιοι κορμοί δέντρων είναι κορίτσια που έπεσαν μεσημέρι στις γραμμές του τρένου στο Τόκιο || μια χειροβομβίδα μαμά κοίτα || πού πήγε το ποτάμι; || έχω αφήσει αράχνη να με δέσει χειροπόδαρα || μέλυσες || η πέμυ ζούνη μού εξομολογήθηκε οτι στα 19 της είχε κανονική σχέση με μια πεταλούδα || ζούμε μέσα σε ένα γλύκο όνειρο ενός αγριολούλουδου που βλέπει εφιάλτη || τα βαριέμαι λίγο τα λουλούδια αλλά τι να κάνω που έχω ξάδερφο φυγόδικο και ζει σε σπηλιά || ο αφγανός πρόσφυγας ονειρεύεται στον ύπνο του κήπους || μωρή φύση, φέρε πίσω το μπισκότο || μετασχηματισμός ||

4 σχόλια:

  1. Ο αφγανός πρόσφυγας ξυπνά στον ύπνο του κήτους.
    Μέλουσες, σκέφτεται, καθώς τον κατακλύζουν όξινες εκκρίσεις του στομάγχους.

    Τo μπι-μούβι της φύσης γυρίζεται σε καθολικό μπι-σκότος.

    Μη δίνετε σημασία, όπως δεν δίνετε σημευρώπη.
    Με λοβοπαίγνια η λούδα δεν πετάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό.

    "Αδιαφορούσα για τα λουλούδια -εκείνες τις αδηφάγες μολόχες - που χάσκανε τα στόματά τους και γαύγιζαν στο πέρασμά μου· δεν τους έδινα ποτέ το δάχτυλό μου να το δαγκώσουν"
    Αφιερωμένο απ' την Κρύπτη του Γονατά.

    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο!!!!!
    Εμένα την άνοιξη πάντως κάνουν πάρτυ οι αλλεργίες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εξαιρετικό/εμπνευσμένο/απολαυστικό/μπράβο-φαίνεται να έχεις μπει στο κλίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πόρτα πόρτα