6/3/12

Χωμάτινη Πανοπλία

μια νυχτα φλεβαρη

κυλίστηκα μες τις λακκούβες
κατάπια μονορούφι τα λασπόνερα 
και ύστερα περίμενα τον ήλιο 

αργά αργά ψήθηκε ο πήλινος εαυτός μου

έμεινα ανέκφραστος για χρόνια
δε χαμογέλασα ξανά με τα ηλίθια αστεία τους
δεν τρόμαξα ξανά με τις κεφάτες εκπομπές της τηλεόρασης

κι όταν με πλησιάσανε κομματικοί ήμουνα κακοφτιαγμένο σκιάχτρο 
και είπαν: αυτός έχει πεθάνει άστονε 
και προσπεράσανε

η καρδιά μου όμως χτύπαγε άγρια μέσα από τη μόνωση

για χρόνια με σκαρφάλωναν βατράχια ως το κεφάλι
κοάζανε μέσα στη νύχτα για το ταίρι τους
και σε αντάλλαγμα μού βάζανε τα έντομα στον οισοφάγο

έμεινα εκεί όσο χρειάστηκε για να σε περιμένω
-ένα σαλιγκάρι έκανε το γύρο της γης μέχρι να μου ανέβει στη πλάτη-
κι ήρθες το 6ο πρωινό κι άγγιξες το πλευρό μου
οι κραδασμοί πονάγανε σαν τη γλωσσεκτομή
πώς να το πω:
απλώθηκε ανάποδα η μέρα της δημιουργίας.

κι απο τότε:

 γύριζε στους δρόμους ο τρελός λαγός
γύριζε στους δρόμους
ξέφευγε απ' τα σύρματα ο τρελός λαγός
έπεφτε στις λάσπες
Φέγγαν τα χαράματα ο τρελός λαγός
άνοιγε η νύχτα
στάζαν αίμα οι καρδιές ο τρελός λαγός
έφεγγε ο κόσμος
Bούρκωναν τα μάτια του ο τρελός λαγός
πρήσκονταν η γλώσσα
βόγγαε μαύρο έντομο ο τρελός λαγός
θάνατος στο στόμα.


Καταλαβαίνεις;

4 σχόλια:

  1. καθώς ο θάνατος
    μπαινόβγαινε
    στο στόμα και
    ο τρελός λαγός
    έγραφε το ίδιο ποίημα
    χίλιες φορές το ίδιο
    συρίγγιο ουρλιαχτό

    http://mhnymal.blogspot.com/2011/12/blog-post_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ακούω τις κραυγές σου
    αλλά δεν ακούω τι λένε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γραφεις ωραια, η καλα
    χεσε και τη γνωμη μου
    ποιος ειμαι εγω να κρινω;
    ενα πραμα μονο
    πες το σα 'φιλικη' συμβουλη
    επειδη το χω δει να συμβαινει
    η ακομα ακομα και το παθα
    μη σε κανει το μπλογκ να γραφεις καταναγκαστικα
    επειδη 'περιμενει'η αναρτηση
    η επειδη τα παινεματα καποιων το 'ζητανε'.
    αντε, φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο καταναγκασμό στο γράψιμο δε βλέπω από τον πορτατιφ.. μόνο φως τις νύχτες χωρίς φεγγάρι βλέπω.

      Διαγραφή

πόρτα πόρτα