9/2/12

με 60 παλμούς το λεπτό η καρδιά μου δουλεύει ρολόι

όταν οι άνθρωποι αγκαλιάζονται για πάνω από ένα λεπτό 
οι καρδιές τους αρχίζουν να χτυπούν στον ίδιο τόνο 
και τότε αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση 

μια ωρολογιακή βόμβα
βρίσκεται στο βαλιτσάκι που κρατάει ο φουκώ
και κατεβαίνει στο μετρό με τις κυλιόμενες 
είναι αποφασισμένος

ψιθυρίζει θα σκοτώσω 
εις το όνομα της μικροφυσικής της εξουσίας
ες το όνομα της πολιτικής τεχνολογίας του σώματος
εις το όνομα των έμφυλων αναπηριών

όντως θέλει να σκοτώσει κόσμο

όμως η αγκαλιά σπάει
και τον φουκώ τον παίρνουν μέσα τους οι κυλιόμενες
θα ζήσουν όλοι οι ανυποψίαστοι
ακούγοντας την καρδιά του πατέρα τους

είναι που έχει βάλει μεταλλική βαλβίδα.




5 σχόλια:

  1. Δεν έχω πάει ποτέ στην Πλάκα, έχω πάει στου Ζωγράφου, στο Παγκράτι και στο γήπεδο του Παναθηναϊκού. Του χρόνου όμως θα πάω είκοσι μέρες στην Αίγινα. Πρέπει να είναι το ωραιότερο μέρος και έχει τρία σινεμά. Η Νανά θα είναι εκεί, πάνε κάθε χρόνο. Εκεί θα της μιλήσω, θα της πω διάφορα πράγματα για μένα, το πρόβλημα όμως είναι αν θα με καταλάβει. Τα κορίτσια καταλαβαίνουν άλλα ενώ θα έπρεπε να τους βάζεις ένα τραγούδι και να καταλαβαίνουν τα πάντα. Να μη μιλάς καθόλου, να λες τίτλους τραγουδιών, τον ένα πίσω απ’ τον άλλο ενώ θα χορεύετε στην πίστα πάνω απ’ τη θάλασσα. Είναι βλακεία να πεις “σ’ αγαπώ”, το λένε τόσε φορές στις ταινίες που όταν το λες νομίζεις ότι είσαι ηθοποιός. Εγώ πλησίασα τη Νανά, στα σκοτεινά, εκεί που ο Μπαρτ Λανκαστερ έλεγε “σ’ αγαπώ” στην Άβα Γκάρτνερ και της ψιθύρισα στο αυτί “πρόσεξε τώρα τί θα της πει” κι εκείνη γύρισε έκπληκτη κι έτσι έχασε αυτό που ήθελα να την κάνω να διαβάσει στους υπότιτλους. Στην Αίγινα όμως θα της το πω γιατί τότε θα είναι καλοκαίρι
    Χ. Βακαλόπουλος - 1965μ.Χ. (Νέες Αθηναϊκές Ιστορίες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα χθεσινά χρέη θα αποπληρωθούν στο ακέραιο. Αν δεν βρουμε εσας θα πληρωσουμε τους οικείους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφο

    θα πρότεινα να σβήνεις κάθε ελληνικό σχόλιο για χρέη και κρίση επίσης αρκετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν είναι στην αγκαλιά μου, η καρδιά μου χτυπάει με 100 παλμούς το λεπτό.
    Όταν απομακρύνεται απο κοντά μου, χτυπάει με 40.
    Μια αφαίρεση μας κάνει τους 60 παλμούς της κανονικότητας.
    Αλλά αυτόματα σημαίνει και την απουσία του.

    Λα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν είναι στην αγκαλιά μου, η καρδιά μου χτυπάει με 100 παλμούς το λεπτό.
    Όταν απομακρύνεται απο κοντά μου, χτυπάει με 40.
    Μια αφαίρεση, μας κάνει τους 60 παλμούς της κανονικότητας.
    Αλλά αυτομάτως σημαίνει και την απουσία του.

    Λα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πόρτα πόρτα