4/9/11

ένας άπλυτος εξομολογείται


Δεν είμαι απ' τους ανθρώπους που λατρεύουν το μπάνιο και τις σαπουνάδες ή από αυτούς που κοιτάνε το τσουτσούνι τους στο καθρέφτη. Έχω συμφιλιωθεί με το σώμα μου δε το μισώ δε το λατρεύω. Θέλω μόνο να γλείψω τον ιδρώτα σου. Αλλεπάλληλα.. Η συχνότητα του πλυσίματος κάθε μήνα ισούται με τον αριθμό των πραγματικών σου φίλων επί δύο. Εγώ δεν έχω φίλους. Οι δαίμονες με εκτιμούν. Από τότε που το εμπόριο εισέβαλε στο σώμα μας ξεχάστηκε η μυρωδιά του ανθρώπου. Άσε με να σε γλείψω. Αφού ξέρεις πως το axe εφηύρε τη πρόωρη εφίδρωση. Στο μέλλον θα ανοίξουν ινστιτούτα αρωματισμού σπέρματος. Αλλεπάλληλα. Όμως οι δαίμονες λατρεύουνε την απλυσιά. Ποιός νομίζεις σκότωσε τη Μarion στο Ψυχώ; Έχε το νου σου μικρή μου στη μπανιέρα ή πέσε στην αγκαλιά μου να τελειώνουμε.

Εχτές ήμουν τόσο βρώμικος που μου πήρε τρία λεπτά μέχρι να αποφασίσω από που θα αρχίσω το σαπούνισμα. Τελικά άρχισα από τις μασχάλες, όπως κάνω από 7 χρονών. Ένας καλός ψυχολόγος στο μέλλον θα πρέπει να εντοπίζει την ανασφάλεια ή τη νεύρωση του πελάτη του με βάση πως ταξινομεί τις κινήσεις του στο μπάνιο. Όλοι έχουμε μια πλούσια παρτιτούρα με το ίδιο όμως φινάλε: για σκέψου, όταν βγαίνεις από το ντους πάντα αρχίζεις το σκούπισμα από το πρόσωπο. Είναι η ατέλεια του ανθρώπινου είδους πνιγμένου μέσα στο πολυθέαμα. Από το πρόσωπο πάντα. Το πολυθέαμα είναι η σαπουνάδα στα μάτια σου. Εξακολουθώ να θέλω να γλείψω τον ιδρώτα σου.

Ακού αυτό. Ένα χαϊκού το οποίο θα το φέρω σε οριζόντια μορφή πηγαίνει ακριβώς έτσι: κάποια άφησε στο νερό της μπανιέρας ένα νούφαρο. [Σπύρος Θεριανός] Ε λοιπόν δε θα μπορούσε να ειπωθεί με καλύτερο τρόπο πόσο υπέροχα υποφέρει ο πολιτισμός μας από τον αστισμό του. Με δυο αρωματικά κεριά κι ένα αφρόλουτρο γιαπωνέζικου κίτρου κάποιοι νομίζουν ο,τι θα γίνουν ευτυχισμένες υπάρξεις. Είναι μακριά όμως οι λίμνες. Δε ξεγελιούνται οι δαίμονες μ' αυτό το τρόπο. Το μόνο που καταφέρνουν είναι να γεννούν νερόφιδα στο μπάνιο. Αλλεπάλληλα. Ο σύγχρονος λευκός αντιλαμβάνεται την έννοια της καθαρότητας σύμφωνα με τις σκοτεινές διαδρομές του ναζισμού. Με αυτά τα πράγματα δε θέλω να έχω παρτίδες. Κι ούτε είναι τυχαία η ανακλαστική κίνηση του καθαρού ανθρώπου να αποδώσει το ρήμα 'μυρίζω' δίπλα στο υποκείμενο 'μετανάστης' ενώ ακολουθεί ο τοπικός προσδιορισμός 'λεωφορεία'. Νερόφιδα παντού γλυκιά μου. Η κάθαρση θέλει τη κλειδαριά της. Άνοιξε μου λοιπόν marion πριν είναι αργά. Ξεκλείδωσε τη πόρτα. Τα δημόσια λουτρά σε γέννησαν σκουλήκια θα σε γλείφουν. Λιωμένη πέτσα Αύγουστο νεκροταφείο Κρήνης. Λίγο έξω από τα Τρίκαλα.


δημοσιεύτηκε στο τεφλόν #5

13 σχόλια:

  1. Όχι άλλα αποσμητικά. Καθαρό οινόπνευμα. Φωτό ουάου!

    Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επιβεβαιώνω την απλυσιά μου αφήνοντας ένα σχόλιο εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατι να προσδιοριστεις ως α-πλυτος τοτε;
    Βρες μια "θετικη" λεξη. Οπως οι α-θεοι ειπαν εαυτους bright.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ως άπλυτος θα διαφέρεις (ως άθεος όχι !) αλλά θα είσαι πάντα ο νούμερο ένα ύποπτος στα ψυχώ-σενάρια !
    καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειος. Συζητάγαμε περί του θέματος κάποτε, αλλά εσύ το συνόψισες αριστοτεχνικά νομίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε από εδώ ρε βρωμιάρη!

    ΧΑΧΑ! Τέλειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου'ρθε όρεξη να μυρίσω μια μασχάλη.
    Θα την έγλυφα κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφού κάνεις το άλμα και απορρίπτεις -ως στοιχείο του κατηραμένου αστισμού- την ατομική υγιεινή, γιατί δεν το γενικεύεις, ώστε να είσαι συνεπέστερος; Γιατί δεν απορρίπτεις και τη γνώση, την έρευνα, την τεχνολογία, τους θεσμούς, την τέχνη, τη φιλοσοφία και γενικά όλα τα στοιχεία του πολιτισμού που διακρίνουν τον άνθρωπο από τα υπόλοιπα έμβια όντα; Μήπως σου έχουν μείνει κατάλοιπα ναζιστικής νοοτροπίας και δεν το ξέρεις;
    ΑΧΧΧ!! Θέλω να κολλήσω τη σύφιλή σου και να πεθάνω από τον εκφυλισμό του νευρικού μου συστήματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολλά ρισπέκτ. το λάτρεψα από τη πρώτη ανάγνωση στο Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πρεπει να μαθουμε να ξαναμυριζουμε!
    σ' ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. an de se peirazei to ebala edo http://kefali.tumblr.com/

    s euxaristo gi auta pou moirazesai mazi mas

    nikitas

    ΑπάντησηΔιαγραφή

πόρτα πόρτα